14 Ιανουαρίου, 2014

Οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι συμβάλουν στη μείωση των πόνων στη μέση

H μέση ωστόσο, είναι το αδύνατο σημείο των περισσότερων αθλουμένων και δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποφέρουν από πόνους στην ευαίσθητη αυτή περιοχή.

Δύο βασικά είδη ασκήσεων που μπορεί να τη βοηθήσουν αποτελούν οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι. Δεν αρκούν βέβαια μόνο οι συνηθισμένες ασκήσεις κοιλιακών για να γυμνάσουν τη μέση.

Πρέπει να γυμνάζεται μια μεγάλη ομάδα μυών του πίσω μέρους του σώματος από τους γοφούς ως τους ώμους, όπως επίσης και τους ραχιαίους μυς.
Όλα αυτά θα μας εξασφαλίσουν :
- υψηλό λειτουργικό fitness που μετράει στην καθημερινότητά μας
- καλύτερες αθλητικές επιδόσεις δεδομένου ότι ο μέσος κορμός επιτρέπει τη μεταφορά ισχύος από τον κορμό προς τα άκρα
- προστασία της μέσης και μείωση του πόνου.
neadiatrofis.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο κεραμιδόγατος δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More