16 Δεκεμβρίου, 2013

Η τιμή και λιγότερο οι καλύψεις ενδιαφέρουν τους καταναλωτές στις ασφάλειες

Παράπονα για έλλειψη ενημέρωσης ή και παραπλανητική πληροφόρηση κάνουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές για τις ασφαλιστικές εταιρίες και τους διαμεσολαβούντες, σύμφωνα με... έρευνα που δημοσιοποίησε η Ευρωπαϊκή αρχή για τις ασφάλειες και τις συντάξεις EIOPA.

Ειδικότερα στο Report on Consumer Trends του Δεκεμβρίου της αρχής για τις τάσεις καταναλωτών αναφέρεται ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για την τιμή και λιγότερο στις καλύψεις του προϊόντος.

Η σχετική έρευνα , αναφέρεται στην αύξηση που σημειώθηκε σε πολλά κράτη μέλη της στα νέα κανάλια πληροφόρησης για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών, ιδίως μέσω διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένης και της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα.

Αναφέρει ,επίσης, ότι παρουσιάζεται αύξηση στην χρηματοπιστωτική καινοτομία όπου σε τα πολλά κράτη μέλη υπάρχει μια αύξηση στην εγκατάσταση στο λεγόμενο « μαύρο κουτί» για τον έλεγχο της συμπεριφορά οδήγησης .

Τέλος, διαπιστώνει αύξηση της ανάπτυξης από τις επιχείρησης νέων καναλιών πωλήσεων και marketing, ειδικά σε απευθείας πωλήσεις , συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών networks.
asfalisinet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο κεραμιδόγατος δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More